Slack – komunikator dla firm (Mac)

Slack to komunikator dla firm, który daje możliwość komunikacji i kolaboracji dla pracowników małych firm, jak i dużych korporacji. Oprócz rozmów, pozwala on na sprawdzenie listy rzeczy do zrobienia, dostępnych narzędzi, czy informacji, które mogą być przydatne pracownikom, przy wykonywaniu ich zadań.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • komunikacja z Twoim zespołem i organizacja konwersacji na: tematy, projekty, czy w dowolnie inny sposób, który będzie wam potrzebny,
  • wysyłanie wiadomości i dzwonienie do dowolnej z osób lub grup w Twoim zespole,
  • dzielenie się dokumentami oraz kolaboracja podczas ich edycji,
  • łatwe przeszukanie bazy wiedzy i wcześniejszych konwersacji z Twoim zespołem,
  • dowolne dostosowanie powiadomień, żeby nie przeszkadzały nam podczas pracy,
  • integracja z innymi narzędziami: Google Drive, Salesforce, Dropbox, Asana, Twitter, Zendesk itp.
Pobierz program z Mac App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*