Nozbe – program do organizacji zadań w projekty (Mac)

Nozbe to program do organizacji zadań w projekty. Pomoże on zarówno samodzielnym użytkownikom, jak i całym zespołom w wykonywaniu zadań. Umożliwia dodawanie do niej zadań, organizację ich w projekty, ustawianie ich priorytetu, planowanie pracy na później itp. Oprócz tego umożliwia komunikacje z zespołem, poprzez dodawanie komentarzy do zadań, załączanie plików itp.

Najważniejsze funkcje programu:

  • tworzenie projektów i zapisywanie w nich zadań,
  • zadania umożliwiają ustawianie w nich priorytetu, planowanie na konkretną datę itp.,
  • szybkie dodawanie zadań do programu wraz z możliwością dodania do nich parametrów przy pomocy hashtagów,
  • dodawanie zadań i komentarzy poprzez email,
  • komunikacja z członkami zespołu poprzez zadania i komentarze, możliwość załączenia do nich zdjęć, dokumentów i innych plików,
  • generowanie raportów produktywności, dzięki którym dowiesz się jak wywiązujesz się z zadań ty oraz twój zespół,
  • tworzenie szablonu projektu, dzięki któremu przy każdym jego rozpoczynaniu nie będziemy musieli dodawać w nim np. takich samych zadań,
  • współpraca z zewnętrznymi narzędziami: notatkami w Evernote oraz plikami w Dropbox, Google Drive, OneDrive i Box.
Pobierz program z Mac App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*