Nozbe to program do organizacji zadań w projekty. Pomoże on zarówno samodzielnym użytkownikom, jak i całym zespołom w wykonywaniu zadań. Umożliwia dodawanie do niej zadań, organizację ich w projekty, ustawianie ich priorytetu, planowanie pracy na później itp. Oprócz tego umożliwia komunikacje z zespołem, poprzez dodawanie komentarzy do zadań, załączanie plików itp.
Najważniejsze funkcje programu:
- tworzenie projektów i zapisywanie w nich zadań,
- zadania umożliwiają ustawianie w nich priorytetu, planowanie na konkretną datę itp.,
- szybkie dodawanie zadań do programu wraz z możliwością dodania do nich parametrów przy pomocy hashtagów,
- dodawanie zadań i komentarzy poprzez email,
- komunikacja z członkami zespołu poprzez zadania i komentarze, możliwość załączenia do nich zdjęć, dokumentów i innych plików,
- generowanie raportów produktywności, dzięki którym dowiesz się jak wywiązujesz się z zadań ty oraz twój zespół,
- tworzenie szablonu projektu, dzięki któremu przy każdym jego rozpoczynaniu nie będziemy musieli dodawać w nim np. takich samych zadań,
- współpraca z zewnętrznymi narzędziami: notatkami w Evernote oraz plikami w Dropbox, Google Drive, OneDrive i Box.
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!