Adobe Acrobat Reader – aplikacja do otwierania i tworzenia PDF (iPhone, iPad)

Adobe Acrobat Reader to aplikacja do prac związanych z plikami PDF. Dziek niej możliwe jest przeglądanie plików, dodawanie do nich adnotacji, kolaboracja przy pracy nad nimi, wypełnianie i podpisywanie ich, przechowywanie ich w aplikacji i drukowanie oraz praca z dokumentami zeskanowanymi.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • przeglądanie plików PDF: szybkie otwieranie dowolnych plików, wyszukiwanie w nich słów i wyrażeń, powiększanie i pomniejszanie otwartych plików, przejście do dowolnej strony w pliku oraz automatyczne przewijanie pliku,
  • dodawanie adnotacji do plików: dodawanie komentarzy w plikach PDF, zaznaczanie i oznaczanie tekstu za pomocą narzędzi adnotacyjnych, podgląd wszystkich adnotacji na liście komentarzy,
  • kolaboracja przy tworzeniu PDFów: szybki dostęp do dokumentów udostępnionych dla nas do oglądania, recenzji, bądź podpisu, dodawanie komentarzy do PDFów wysłanych dla nas do oceny, łatwe dzielenie się plikami PDF z innymi,
  • szybkie wypełnianie formularzy poprzez wpisywanie tekstu do pól,
  • podpisywanie dokumentów za pomocą palca, bądź Apple Pencil,
  • przechowywanie dokumentów PDF lokalnie na urządzeniu oraz w Adobe Document Cloud,
  • dostęp do plików PDF poprzez: Dropbox, iCloud Drive, Box, Microsoft OneDrive oraz Google Drive,
  • drukowanie plików PDF wprost z Twojego urządzenia,
  • praca z dokumentami zeskanowanymi przez aplikację Adobe Scan.

Dodatkowo, aplikacja umożliwia rozszerzenie aplikacji o bardziej zaawansowane opcje, które dodadzą dodatkowe możliwości:

  • organizowanie i edycja (tylko w iPad) PDFów,
  • tworzenie PDFów z dokumentów i plików graficznych,
  • eksport PDFów do plików w formacie Microsoft Word, Excel oraz PowerPoint,
  • łącznie dwóch (i więcej) plików w jeden,
  • wysyłanie dokumentów do innych w celu ich recenzji.
Pobierz aplikację z App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*