MyLifeOrganized – aplikacja do organizacji dnia (iPhone, iPad, Apple Watch)

MyLifeOrganized to aplikacja do zarządzania zadaniami, którą można wykorzystać do wszystkiego: od stworzenia listy zakupów do organizacji naszych życiowych planów. Możemy w niej tworzyć projekty, dodawać nawyki nad którymi pracujemy, czy nawet zapisywać nasze długofalowe cele życiowe. Do wszystkiego możemy dodać opis, oznaczyć gwiazdką, dodać termin ostateczny, nadać priorytet itp.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • organizacja zadań w projekty, dodawanie podzadań do zadań, podział zadań na mniejsze,
  • funkcja “Next Actions” automatyczne wyświetla tylko jedno, następne zadanie do zrobienia,
  • inteligentna lista To Do wyświetla listę naszych zadań bazując na priorytecie ich oraz ich rodziców,
  • filtrowanie zadań na podstawie opisów,
  • szybkie dodawanie zadań,
  • dodawanie przypomnień do zadań,
  • szablony dla różnych systemów zarządzania zadaniami.

Funkcje wersji PRO:

  • śledzenie postępów w projekcie,
  • kończenie zadań w odpowiedniej kolejności,
  • zależności umożliwiają stworzenie zadań, które nie będą mogły być wykonywanie, jeśli nie ukończymy wcześniej innych, które ustaliliśmy,
  • widok kalendarza pozwala sprawdzić nasze codzienne obciążenie zadaniami,
  • powiadomienia o zadaniach bazujące na miejscu w którym się znajdujemy,
  • ochrona aplikacji hasłem,
  • tworzenie własnych widoków z możliwością tworzenia własnych filtrów, ustalenia grupowania, sortowania itp.,
  • tworzenie powtarzających się zadań,
  • szybkie przełączanie się pomiędzy projektami i widokami,
  • możliwość zmiany właściwości wielu zadań jednocześnie,
  • dodawanie przypomnień za pomocą Siri.
Pobierz aplikację z App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*