Microsoft Word to aplikacja, która pozwala na przeglądanie, tworzenie, edycję i dzielenie się dokumentami z innymi. Nie ważne, czy jesteś blogerem, pisarzem, dziennikarzem, studentem, kierownikiem projektów, czy po prostu od czasu do czasu potrzebujesz stworzyć jakiś dokument. Dzięki tej aplikacji i wbudowanym w niej narzędziom zrobisz to bez problemów.
Najważniejsze funkcje aplikacji:
- tworzenie dokumentów od czystej karki, bądź z wykorzystaniem wbudowanych szablonów do różnych zastosowań: listów, skryptów, CV i wielu innych,
- dodawanie bogatego formatowania i stylów do dokumentu, który będzie prezentował się dokładnie tak samo na każdym z urządzeń,
- otwieranie i edytowanie dokumentów w większości popularnych formatów,
- komentowanie dowolnych fragmentów w dokumentach,
- dzielenie się dokumentami z innymi z możliwością nadania im praw tylko do otwierania, bądź także ich zmiany,
- kolaboracja przy tworzeniu treści dokumentów oraz ich formatowaniu,
- wyświetlanie osób aktualnie pracujących nad dokumentem.
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!