Microsoft To-Do – aplikacja do organizacji zadań (iPhone, iPad)

Microsoft To-Do to aplikacja, która służy do organizacji zadań do wykonania. Dzięki niej będziemy mogli zwiększyć swoja produktywność, nie będziemy musieli o wszystkim pamiętać, co zaowocuje mniejszym stresem oraz zwolnieniem przestrzeni w naszej głowie. Teraz to wszystko będzie zapisane w aplikacji, która przypomni nam o zadaniu w odpowiednim momencie.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • sekcja “Mój dzień” sugeruje nam zadania, które powinniśmy wykonać danego dnia,
  • dostęp do naszych zdań poprzez tę aplikację na smartfonie/tablecie oraz poprzez Microsoft To-Do na Mac’u,
  • możliwość dzielenia się listą zadań ze znajomymi, rodziną, współpracownikami itp.,
  • oznaczanie list kolorami,
  • ustawianie terminów dla zadań wraz z opcja przypomnień o nich,
  • dzielenie zadań na mniejsze części,
  • dodawanie notatek do zadań,
  • dodawanie załączników do zadań (pliki do 25MB),
  • synchronizacja zadań pomiędzy aplikacją, a Outlook.
Pobierz aplikację z App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*