IKO to aplikacja, która daje dostęp do Twojego konta w PKO Bank Polski oraz Inteligo. Dzięki niej możliwe jest miedzy innymi: sprawdzenie salda swojego konta, wyświetlenie historii wykonanych operacji, wykonywanie przelewów, opłacanie rachunków poprzez zeskanowanie kodów QR, doładowania telefonów, generowanie kodów BLIK itp.
Najważniejsze funkcje aplikacji:
- sprawdzenie salda naszego konta oraz historii wykonanych operacji,
- wykonywanie przelewów na dowolne konto w kraju i zagranicą,
- tworzenie stałych zleceń przelewów,
- wykonywanie przelewów poprzez zeskanowanie kodów QR na rachunku,
- generowanie potwierdzeń wcześniej wykonanych przelewów,
- generowanie kodów BLIK do płatności, wypłacania pieniędzy z bankomatów, wysyłania pieniędzy na numer telefonu itp.,
- doładowania telefonów,
- sprawdzenie niezrealizowanych jeszcze operacji (oczekujących oraz anulowanych/odrzuconych),
- zarządzanie kartami kredytowymi i debetowymi: zmiana limitów, nadanie PIN, blokady, zastrzeganie, sprawdzenie historii operacji operacji, spłata karty,
- wyświetlenie informacji o posiadanych kredytach oraz składanie wniosków o nowe,
- zakładanie i wyświetlanie posiadanych lokat,
- zakup ubezpieczeń i wyświetlenie tych wcześniej zakupionych,
- powiadomienia o zdarzeniach (nowe przelewy, wykonane operacje itp.),
- wyświetlanie kursów walut wraz z możliwością wymiany pieniędzy online,
- odbieranie przekazów Western Union,
- mapa z zaznaczonymi oddziałami PKO Banku Polskiego oraz bankomatami,
- autoryzacja dostępu do aplikacji za pomocą Touch ID lub Face ID (w zależności od modelu iPhone’a).
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!