IKO – aplikacja banku PKO Bank Polski (iPhone)

IKO to aplikacja, która daje dostęp do Twojego konta w PKO Bank Polski oraz Inteligo. Dzięki niej możliwe jest miedzy innymi: sprawdzenie salda swojego konta, wyświetlenie historii wykonanych operacji, wykonywanie przelewów, opłacanie rachunków poprzez zeskanowanie kodów QR, doładowania telefonów, generowanie kodów BLIK itp.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • sprawdzenie salda naszego konta oraz historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów na dowolne konto w kraju i zagranicą,
  • tworzenie stałych zleceń przelewów,
  • wykonywanie przelewów poprzez zeskanowanie kodów QR na rachunku,
  • generowanie potwierdzeń wcześniej wykonanych przelewów,
  • generowanie kodów BLIK do płatności, wypłacania pieniędzy z bankomatów, wysyłania pieniędzy na numer telefonu itp.,
  • doładowania telefonów,
  • sprawdzenie niezrealizowanych jeszcze operacji (oczekujących oraz anulowanych/odrzuconych),
  • zarządzanie kartami kredytowymi i debetowymi: zmiana limitów, nadanie PIN, blokady, zastrzeganie, sprawdzenie historii operacji operacji, spłata karty,
  • wyświetlenie informacji o posiadanych kredytach oraz składanie wniosków o nowe,
  • zakładanie i wyświetlanie posiadanych lokat,
  • zakup ubezpieczeń i wyświetlenie tych wcześniej zakupionych,
  • powiadomienia o zdarzeniach (nowe przelewy, wykonane operacje itp.),
  • wyświetlanie kursów walut wraz z możliwością wymiany pieniędzy online,
  • odbieranie przekazów Western Union,
  • mapa z zaznaczonymi oddziałami PKO Banku Polskiego oraz bankomatami,
  • autoryzacja dostępu do aplikacji za pomocą Touch ID lub Face ID (w zależności od modelu iPhone’a).
Pobierz aplikację z App Store

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*