Apache OpenOffice to pakiet aplikacji biurowych, który możesz nieodpłatnie wykorzystywać w domu, firmie, szkole itp. Składa się on z aplikacji umożliwiających między innymi tworzenie i edycję dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji, czy baz danych.
Skład pakietu:
- Writer – zaawansowany edytor tekstowy, który posiada wszystko to, czego mógł byś od niego potrzebować. Najważniejsze funkcje, to: automatyczne sprawdzanie pisowni, obsługa stylów, formatowanie, obsługa tabel itp,
- Calc – arkusz kalkulacyjny, którego obsługa jest bardzo intuicyjna,
- Impress – program do przygotowywania prezentacji multimedialnych. Posiada większość funkcjonalności, które można znaleźć u jego płatnych konkurentów – np. efekty specjalne, animacje, narzędzia do rysowania podczas wyświetlania prezentacji, możliwość eksportu do plików PDF, HTML, Flash itp,
- Draw – program umożliwiający tworzenie grafik, diagramów,
- Base – program do tworzenia oraz edycji baz danych. Umożliwia tworzenie i edycję tabel, kwerend, raportów itp.
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!