Microsoft Office – pakiet Microsoft Office na Mac’a

Microsoft Office to najpopularniejszy pakiet programów biurowych dla systemu macOS. Składa się on z programu do tworzenia: dokumentów, prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych, klienta e-mail oraz programu do notowania.

Skład pakietu Microsoft Office na Mac’a:

  • Word – zaawansowany edytor tekstu, najczęściej wykorzystywany program z całego pakietu. Umożliwia otwieranie oraz edycję dokumentów w większości formatów,
  • Excel – arkusz kalkulacyjny, najpopularniejsza aplikacja tego typu,
  • PowerPoint – program służący do tworzenia prezentacji złożonych z wielu połączonych ze sobą slajdów,
  • Outlook – klient e-mail oraz program do zarządzania zdaniami, notatkami, kontaktami, kalendarzem,
  • OneNote – tworzenie notatek w zaawansowany sposób, wraz z możliwością dodawania ich do plików innych programów pakietu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*